duminică, 11 iulie 2010

All good things come to an end


De ce avem nevoie de dragoste la varsta asta? De ce trebuie sa suferim asa repede si sa pierdem persoane dragi mereu? Nu stiu...si nu voi sti niciodata. Poate chiar ne place asa, ne placem sa iubim, sa avem momente frumoase si apoi totul sa se strice si sa pierdem persoana draga noua. Asa a fost si cu tine, ai aparut pe neasteptate , m-ai facut sa tin la tine , sa te iubesc, am avut momente atat de speciale.. fiecare imbratisare ...fiecare sarut... fiecare "Te iubesc " , fiecare loc , fiecare atingeri , soapte , zile , ore... au disparut doar din vina mea, doar din nepasarea mea, sunt pregatita sa pleci , sunt pregatita sa nu mai fi langa mine, chiar sunt. Te-am pierdut si stiu asta. Chiar imi lipsesti...
A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu