duminică, 11 iulie 2010

YOU, special you !


A trecut ceva timp de atunci, nu ?! Curand se implineste un an, un an de cand te-am pierdut, sau poate ca doar te-am ratacit printre alte amintiri..nici eu nu stiu exact. M-ai lasat confuza, tremurandu-mi lacrimi neincetate pe obraz, in timp ce adormeam cufundata in ale tale fotografii. Acum toate acestea sunt invechite, reusesti la lasi in urma ta un gol de ne-nlocuit, o imagine care este intiparita in mintea mea. Si din nou mi-e dor..de tine, de noi.
Si scriu..scriu aceste randuri fara vreun sens, nici eu nu stiu de ce. Poate pentru ca imi este dor de zambetul tau inconfundabil ? de privirea irezistibila a ochilor tai albastrii ? sau de vorbele dulci pe care doar tu stiai sa le rostesti cu a ta voce cutremuratoare ? Atatea intrebari fara raspuns zac in mine de cand ai plecat. O dragoste nesfarsita, parca-i un foc de nestins, care arde la fel de puternic ca-n prima zi.
Oare cand iti vei deschide ochii si vei realiza cat de mult te-am iubit ?!


With love, J.

2 comentarii:

  1. Este greu sa treci peste o relatie lunga,sa uiti toate momentele bune si rele,toate amintirile care acea persoana iubita ti'l-ea oferit,toate problemele prin care ati trecut impreauna!
    Dar credema pe cuvant cand iti spun ca iti faci un rau imens! Tu vei astepta acea persoana sa se reintoarca in viata ta, in timp ce observi ca acea persoana a trecut peste aceasta relatie si te va durea mai tare!
    Acest lucru se numeste posesivitate! E greu ca intr-o relatie sa nu fi posesiv.
    De ce nu privesti lucrurile dintr-o alta perspectiva!? Schimbati perceptia!
    Vrei acea persoana sa fie fericita? Daca chiar ai iubit acea persoana inseamna ca inca iti mai pasa si daca chiar iti pasa de acea persoana si vrei sa fie fericita,trebuie sa intelegi si sa accepti decizia luata de acea persoana care consta in a te parasii(emotional si relational)!
    Cand vei gandii in acest mod iti vei da seama ca pe acea persoana o face fericita ca nu mai este intr-o relatie cu tine si se bucura de libertate! Aia nu inseamna ca trebuie sa fi trista!
    FI FERICITA STIIND CA SI ACEA PERSOANA ESTE FERICITA SI NU REGRETA NIMICA CI INVATA DIN ACEASTA EXPERIENTA!!!
    TRECI PESTE SI TRAIESTE-TI VIATA! VIATA E SCURTA,DAR FRUMOASA! NU O RATA,DEOARECE TE VEI TREZII IN JUNGLA VIETII MAI INCOLO SI ITI VEI PLAGE DE MILA CA NU TE-AI DISTRAT SAU BUCURAT DE FIECARE MOMENT AL VIETII!
    FI RECUNOSCATOARE FATA DE TOT!

    TAKE CARE

    P.S. Sper ca te-am ajutat cu ceva! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult, Serj! O sa tin cont de sfaturile tale, desi 80% gandesc asa , cum spui tu. Iar aceste randuri nu le-am scris cu gandul la o impacare, ci pur si simplu fiindca imi era dor, am simtit nevoia sa ma descarc prin scris!
    Este mai mult un mesaj de multumire pentru toate momentele frumoase de care am avut parte si chiar si pentru cele mai putin frumoase, din care probabil am invatat ceva!!
    Cam din acest motiv am postat asta.
    Thanks again

    RăspundețiȘtergere